Body Pump

1. tréning zdarma

Registrácia

Tvorcovia cvičenia Body Pump skombinovali to najlepšie zo silového tréningu a kardio aktivít. Výsledkom je motivujúce cvičenie, ktoré prináša ohromné výsledky! Najdokonalejším spojením je kombinácia kardio aktivít so silovým tréningom pod dohľadom skúseného inštruktora, motivujúcej hudby, ktoré sa cvičí v skupine.

V čom je Body Pump odlišný?

Je to jedinečné cvičenie, ktoré využíva nástroj v podobe nakladacej činky, ale aj tradičné drepy, výpady, tlaky či zdvihy, ktoré sú zárukou precvičenia celého tela. Napriek tomu, že sa pri Body Pump využíva závažie, ide o kondičné cvičenie, ktoré využíva jednoduché choreografie zakomponované do motivujúcej hudby. Výsledkom kombinácie silového tréningu a kardio aktivity je dôkladné precvičenie všetkých svalových skupín i významné kardiovaskulárne výhody. Učaruje najmä tým, ktorým príliš nevoňajú aeróbne skupinové aktivity so zložitými choreografiami, a zároveň neradi cvičia sami v posilňovni.

Ako začať s Body Pump?

Začať možete v každom veku, nezáleží na pohlaví ani na skúsenostiach s fitkom alebo činkami. Začnite s ľahkými váhami alebo s činkou bez záťaže. Odtrénujete si 4-5 pesničiek, až kým nezvládnete celú hodinu.

Najpodstatnejšie výhody Body Pumpu

Výhody cvičenia vychádzajú zo skutočnosti, že ide o kombináciu kardio a silového cvičenia, s využitím kruhového i intervalového tréningu. Medzi hlavné prínosy patria:

  • rovnomerné formovanie všetkých svalových skupín
  • odstránenie svalovej dysbalancie
  • cvičenie nezaťažuje kĺby, kosti a ani chrbticu
  • prináša početné výhody kardiovaskulárnemu systému (srdce, krvný obeh i pľúca)
  • choreografie sú jednoduché, poradia si s nimi aj ľudia s problematickou koordináciou
  • zvýšenie svalovej sily a vytrvalosti
  • cvičenie je vhodné aj pre ľudí, ktorí majú bolesti chrbta a tehotné ženy (po konzultácii s lekárom i inštruktorom)
  • cvičenie v skupine je zábavné a motivujúce, navyše ste pod dozorom inštruktora, ktorý vám poskytne kvalitné informácie